Tema: Re: ALERT: Ieskomas veikejas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-08-24 17:01:46
    As tai kaip supratau tiesiog nori kad kazkas toliau suziuretu visus galus, ne tai kad iesko kad apkaltyt kazka :) paprastai kas buna kure web puslapi paprasius kazka pataiso ar padaro, tai tokio support zmogaus paprastai reikia visiems kas  patys nekompetetingi tai pasidaryti.

    Tik ne visi klientai gudrus tam pasirasyt su atitinkama imone ar asmeniu prieziuros sutarti, o po to nereik noreti kad nedingtu, zmones keicia darba, kiti isvaziuoja gyvent i uzsieni ar is viso keicia profili, o kada yra oficialus dokumentas, prieziuros sutartis esi garantuotas kad kazkas vyks. Aisku jei norisi taupyti ir kuo pigiau viska gauti, uz kelis simtus puslapi ir ate tai tik kliento reikalas, toks lietuviskas sakyciau poziuris, poto daug bedu tokios imones turi su savo tokiais web'ais kai kazkokio testinumo prireikia.

    Pamenu is vieno darbo iseidinejant imone pati pasiule man prieziuros sutarty sudaryti, kadangi nieks daugiau nezinojo tos sistemos :)

P.S.

    Kolega karta pasakojo, kaip buna uzsienyje su tokiais, pvz. X imone kazka sukure, ar tai IT sistema ar Web puslapi, klientas nepageidavo jokios prieziuros (nes pvz. TAUPO), na ir po kurio laiko skambina i ta imone del supporto, operatore atsiliepia, sako mum cia reik to ano, sako sakykite savo prieziuros sutarties numeri.. tie kad neturim tokio.. na tada niekuo negaliu jums padeti... ate...