Tema: Re: JAVA knygos pradedančiajam?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-07-21 14:33:04
    Va man darbe kokiam ar darant kazkoki uzsakyma kaip freelanceriui dar niekad nereikejo javos :) bet vienu metu buvau uzsideges ismokt java appletus kurt, buvau sioki toki zaidima sukures su ja, tiksliau pora, tik vieno neuzbaigiau. Tai neskaiciau jokiu knygu, didziausia problema buvo, nieko nezinant apie java atsirinkti kurios man is tu javu reikia kuriant paprasta java appleta, koki IDE siustis ir pan. prie to susigaiso daugiausiai laiko, nes parasyta visokie java ee, java se, java me ar kazkas tokio ir t.t... Na galu gale pasirinkau kazkuri tai eclipse, rodos SE, po to dar sukurt ta visa appleta teko youtubej video paziureti :) ir kazkiek pavyzdziu kaip mazdaug geima rasyt, nu ta prasme  kaip rekomenduotina handlint ekrano perpiesima javoj, klavos apklausa geimui ir t.t...

    O pacia sintakse tai kaip jau apie 10m programuojantis C# praktiskai beveik neteko ir mokintis, kazko nesukompiliuoja rasant praktiskai C# lendi i googla ir ieskai java analogo vienos ar kitos komandos, operatoriaus ir viskas ir judi dolyn... po c++/c# nepajutau jokiu sunkumu java kazka parasyt... gal ne viska idelaiai dariau tik pagal ju ideologijas nes tai praskipinau :)

JDM