Tema: Re: JAVA knygos pradedan?iajam?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-07-12 16:10:01
Pritariu, pasiimi aplinka ir darai kazka, kai kazkas neaisku ==> google, nu cia aisku man puikiai suveike zinant c++ ir c#, tai tik jei kazkas nesuveikia is  C# parasai googlej C# komandos pavadinima ir java ir suranda, kazkur net buvo puslapis kur sumineti visi skirtumai, tai jame labai patogu pasiziurejus per 1 diena nuo 0 rasyt javoj beveik kaip asas , aisku jei gerai zinai koki C# :)