Tema: Re: rfid/proximity korteliu skaitymas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-07-19 15:47:07
Paprastai budavo, kad jei prie PS2 peles porto jungdavosi skeneris tai i klaviatura eidavo, jei USB tai nebutinai, na tai atsidarai porta ir lauki kol ateis kazkas, nors gamintojas turetu duot specifikacija, tai renkantis galima pasigooglint apie viena ar kita irengini, pvz. vieni gal bus populiarus ir eis rast daug info, sdk ir t.t... o kiti gal bus niekam nezinomi, bet greiciausiai pigesni :)

P.S. Su barkodais ir ju skaitymu daug teke susidurt, vat su RFID tik tiek zinau kad teoriskai is programuotojo puses tai beveik taspats. Tik tiek kad barkoda tu generuoji o ten ateinanti reiksme bus kazkoks rezonanso daznis ar kazkas tokio.