Tema: Re: rfid/proximity korteliu skaitymas
Autorius: neklausiu
Data: 2011-07-17 23:15:32
"bala nemate" <bala.nemate@gmail.com> wrote in message
news:lkew9cxaorod$.llbhh2vlek83$.dlg@40tude.net...
> tu gal geriau gamintojo paklausk?
Gamintojas dar neissirinktas. Tiesiog gali prireikti padaryti prisijungima
prie programos vietoj vardo ir slaptazodzio naudojant rfid/proximity
korteles. Pirstu/magnetiniu korteliu skaitytuvai netinka, nes purvina
aplinka. Anksciau esu susidures su praejimo kontroles sistema, kuri siusdavo
duomenis i rs232.