Tema: Re: HTML+CSS - programuotojas ar dizaineris? Kaip manote?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-07-18 18:48:20
Kad pasakiau kiek kainuotu tai man atrodo dingo ;)   Na ten visgi reikia veikianti D6 web puslapi i D7 upgradinti su daug duomenu + priprogramuota custom kazko, tai analizuoti jei reikia kazka suprogramyt nes D7 daug ko dar nera, tai darbas ne vien Drupal zinoti, bet uzsiimti analize bei prireikus jei kazko nera sukurti ar tai koki D6 moduli prireikus portint ant D7...