Tema: Re: newsletter (paveiksliukai)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-07-12 14:29:23
Bet siaip kadangi tas mailas identiskas visiem vartotojam ir siusta is to pacio ms exchange i tapati, tai sakyciau kazkaip ne optimaliai ji laiko serveris jei taip eda HDD vieta, galima butu kaip 1 mail saugot o ne kiekvienam useriui atskirai... aisku niekad nelindau prie ju darbo tai visu niuansu nezinau.

P.S. Yra toks posakis: Zmogus yra jaunas kol jo gyvenime kazkokiame dalyke galimas pirmas kartas :)

Ten siaip 1 adminas kokiu 25 metu per visus padalinius buvo, sakyciau neblogai kad 1 susitvarkydavo...