Tema: Re: newsletter (paveiksliukai)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-07-11 18:01:15
Nuoroda gal geriausiai, susitaupytu daugiausiai traffic'o + kam neydomu tas paveiksliukas ne neziuretu, o email visokie security buna blokuoja paveiksliukus.

P.S. Prisimenu viena atveji, dirbant gan dideleje uzsienio imoneje, naujuju metu progra sugalvojau visiems issiusti grazu atviruka su seniu salciu ir sveikinimais, siustlejau ne vien Lietuvos padaliniui, bet per visus kiek yra :) po kokiu 30min. pas mane private visas piktas adminas sedejo :) ir rekt gavau uz toki masini siuntima, pasake kad pasto serveryje pastebejo hdd vietos sumazejima 3,5GB ir kaip paaiskejo mano darbas per ta atviruka :))na visi naudojo tapati MS Exchange per kruva padaliniu :) O issiusta buvo daugiau nei keliem simtam zmoniu...