Tema: Re: MSSQL ir koduote
Autorius: Tomis
Data: 2011-06-13 16:06:56
Na daug pasakot bet pabandysiu trumpai. WinCC ala IDE kurti piesinukus
proceso vizualizacijai. Yra ten toks TagLogging, kur tam tikroje formoje
nurodau kokiu tagu logus daryti. Prie kiekvieno tag logo galiu irasyt
komentara. Tai ten komentarus iraso ir rodo tvarkingai rusiskai. Visas
sitas geris yra saugojamas MSSQL duombazeje.
O man reikia jau runtaimo metu ta komentara nuskaityt ANSI C skripto
pagalba is DB. O sito jau nepavyksta padaryt teisingai.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/