Tema: Re: Idomus datos skaiciavimas Access'u DateDiff
Autorius: Donatas
Data: 2011-06-09 09:02:41
Cia uzdavet klausima, vat reiks paklausti , kas tikrai ataskatoje yra "<
1men" ir ka turima galvoje, kad tas pats menuo tik tuo atveju kai abi dienos
yra tame paciame menesyje....nes dabar aiskina taip , pvz 02-14 kita 03-13 -
tas pats (<1 men), o jei 02-14 - 03-14 tai jau 1 menuo. Gal kas dirbate su
buhalterija, finansais, apskaita ar pan. ten daznai reikia tokio dalyko -
ivairus atidejimai (pvz atsakaitose kai reikia isdelioti po kiek reikia
moketi saskaitas pagal termina iki 1men po 1men.), kaip ten interpretuojamas
sitas menesio supratimas?

O if apie laika tai cia jau nemazai filosofijos inesei :)

--
Donatas