Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: If
Data: 2011-02-24 18:03:35
1 Visu pirma exe faile inkapsuliuojama atskyrai programos logine dalis, o
duomenu faile duomenys, kas yra sveikintinas bet kokios programos  vystymas
2  Exe programa be problemu greitai derinama, duomenis perkelus i kita
duombazes
3  Labai rizikingas reiskinys palikti duombaze vartotojo kompiuteri todel:
   a) Paprastai tokiais atvejais greitai ivyksta duomenu dubliavimas,kuris
turedamas rankine sinchronizacija netrunka virsti vejais
   b) Duomenys asmeniniame vartotojo kompiuteri nera saugus, vien del
kopijavimo, ar elementariu fiziniu gresmiu ji sugadinti
   c) Acces failai nesunkiai realizuojami ir tinkle, tik nematau problemos
tokiais atvejais naudoti MS Sql apkarpytas free versijas
  d) Geriausia ideja, kai exe failas pasiekiamas is keliu kompiuteriu
vienoje vietoje, tai neapsunkina perkompiliacijos,
   e) nors ir vartotojas dirbtu su kompiuteriu, kuris nepajungtas i tinkla,
del logikos inkapsuliacijos vis tiek patikimiau bus exe failas.
   f) Access failuose organizuota logika daznai turi savybe prarasti
duomenis, ir del skirtingu Offisso versiju nesuderinamumo, kai exe tokiu
problemu neturi.
P.S Daznai maisoma exe failas dirbantis su Access failu, kaip Access kurta
programa. Tai jau nebe Access, tai client server principu dirbanti
savarankiska programa, kai Jet atlieka tik serverio funkcija. Tokiu atveju
net ofissas gali buti neinstaliuotas, uztenka pliku win