Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: Sabotage
Data: 2011-02-23 17:26:30
Sutinku su dauguma punktu, bet ant sharpo pykti nereikia. Darbo rinkoj bent
UK man pasirode kad C# gerokai populiaresnis uz VB.NET.

Ir pavyzdziu internete lengviau rasti su c-sharpu negu su vb.net. Nera sunku
konvertuoti is vienos kalbos i kita, bet pamenu uztruko laiko surasti wcf
atritubutu ir sintakses atitikmenti vb.net kai pavyzdi radau su sharpu. Cia
neesminis dalykas, bet tuo metu galvojau kad su c# butu buve patogiau
programinti.