Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: If
Data: 2011-02-24 16:38:31
Programavimo negali ismokti, programuotoju reikia gimti, tai yra buti per
tam tikra vieta gerai trenktu, kad uzsiimineti tokiu sadomazohizmu savo
gyvenime. Geriausiu atveju, jei esi eruditas, gali ismokti programavimo
kalbu ir su jomis naudojamas technologijas. Bet tai nei daugiau nei maziau,
kaip norint muzikuoti, pazinti tik penkline ir natas, bei sakyti, kas zino,
gal kada kai gyvenimas privers, prireikus ir pagrosiu ;)