Tema: Re: klausimas: javascript ir php
Autorius: Dainius
Data: 2011-01-28 15:42:11
kaip gauti, tai ka grazino priklauso nuo to kaip issiuntei ta uzklausa.
paprasciausias pvz http://www.w3schools.com/ajax/ajax_aspphp.asp
jei naudosi jquery bus biski kitaip, bet esme ta pati.

o rezultatuose bus tai, ka isves tavo php skriptas. t.y. jei ten bus
<?php echo 'duomenys is php'; ?>
tai i rezultatus ir nukeliaus 'duomenys is php'
jei naudosi jquery tikriausiai noresi geriau naudoti visokius json ir
panasiai