Tema: Re: klausimas: javascript ir php
Autorius: Renookas
Data: 2011-01-28 14:34:43
senas programuotojas kuris univera su paskaliu baige, bando sugryzti i
programavima. kadangi uzsikabliavau kaip ant semkiu tai ir googlinuosi ir
mokausi po truputi:)
pastebejimas labai tikslus kad bandau zaisti su AJAX:)
esme tokia kad kodo gabalo ner net k anormaliai parodyti.
Html dokumente mouseover issaukia funkcija findcr(), kuri tikrina vieno
lauko reiksme, ir issaukia getcr.php?tekstas
php jungiasi i mysql, suranda ka  man reikia, patikrina ir turi grazinti jei
rado kintamojo $xxx reiksme atgal i Java, kuri turetu su ta reiksme atlikti
sekancius veiksmus ir irasyti rezultata i viena is html lauku.