Tema: Re: oracle recursive trigger
Autorius: all set
Data: 2010-08-13 00:18:16
blem, kaip tai nesimato toje pacioje trans tavo insertintas irasas?Kiek
pamenu, nemato kitos transakcijos, bet saviskej tai matai? Ar jau as
pamirsau kazka.

Tarkim:
lentoje 0 irasu;
start_trans;
insert irasas;
select count(*) = 1?
insert irasas;
commit;

O siaip tai gal vertetu tiesiog trigeryje per daug sitos logikos nesukti, o
iskviesti kokia paketo paprograme.

Ir siaip tai tiesiog daryti patikrinima (nezinau ar trigerio lygyje imanoma)
selectini is lentos irasa ir jam ieskai atitikmens. Jeigu jau yra
atitikmuo,tai nieko nedarai, o jeigu nera - darai ta papildoma inserta. Kad
nebutu rekursiju. Cia tuo atveju, jeigu mano teorija apie transakcijoje
matomus jau suinsertintus irasus galioja.

Ir aprasyk situacija :)