Tema: Re: .net 2.00 asynchronous webservices access
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-14 11:52:59
    Viskas ten pasirode ant galo ant tiek paprasta... Kad jis dirba ilgai batchu viskas gerai, karta i menesi ir palaukt gali, vistik is visu duomenu kas vesta per menesi skaiciuojasi, problema buvo kad po 30 sekundziu timeout eidavo ne asynchronous budu, ir poto bobos is naujo paleisdavo tapati procesa, nors serveryje ir po timeout erroro jis vykdavo, duomenys generuodavosi, tai man reikejo tik padaryti asynchronous kad ne errora gautu o realu laika islauktu programa.

    Jei kam idomu kaip tai darosi tai:

    Susikuria complete event handleris aka:

    public void OperationComplete ( object sender, MetodoNameCompleteEventArgs e) {  // MetodoNameCompleteEventArgs - auto generuojami reference pridedant
    }

    Toliau darosi:

    Webservice.MetodoNameComplete += this.OperationComplete;

    ir kvieciamas:

    Webservice.MetodoNameAsync(parametrai);

    Ir viskas baigus operacija kreipiamasi i OperationComplete, tik MetodoNameAsync metodas buna void, o rezultatai jei kazkoki grazinami tam uzdefinintam MetodoNameCompleteEventArgs buna kaip rezultatas...

    Tai padariau kad popupina modaline forma, kuri turi complete metoda ir paimineja rezultata bei uzdaro modaline forma kai baigiasi operacija.. viskas labai paprasta be dideliu beletristiku kiek ten MS prirases... aisku jei norima backgroundu tai daryt ir problemu nera, man reikejo atbulai :)