Tema: Re: .NET tipai + UI + MSSQL money
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-03 16:34:52
    Cia daug formatavimo labai, universaliuose UI elemento uzkrovimu algoritmuose kiek sudetingiau tai padaryti, nors aisku gal reikes tam pakrovime pvz listview itedi kazkoki formatavima tipo

if ((DataRow.column[x].Type == kazkokiam ten gal ne taip tas property vadinasi bet realiai eitu ten kazka pakoreguot tuo metu...