Tema: Re: MSSQL & maybe etc SQL's versions compare ir kt.
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-05-07 11:13:49
    Va pvz mssql 2003 msde palaiko replikavima o mssql 2005 express nepalaiko, del 2008 as itariu kad ir nepalaiko... nors dabar butent msde 2003 ir stovi, db tiesa kreiva labai tai su replikavimu labai issipucia ir lipinejama ant 2gb limito po to viskas sustoja.. :(

    Va jei tas visas replikavimo lentas eitu kitoj DB kurt o ne toj kuri replikuojama, butu liuks...