Tema: Re: MSSQL & maybe etc SQL's versions compare ir kt.
Autorius: lomzig@work
Data: 2010-05-06 09:19:23
nu pagal mane su free mssql/oracle versijom replikacijų nelabai gausi, todėl
jei reiktų rinktis rimtą OSS dbvs - rinkčiausi postgres, gerai dorojasi su
write intensive stuff, geri reikalai su duomenų integralumu ir transakcijų
palaikymu...

kitavertus nesinori pradėt ideologinės mysql vs postgres diskusijos.. :)