Tema: Re: SQL
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-22 21:16:38
"NicMC" <easy@freemail.lt> wrote in message news:hqpfo9$amm$1@trimpas.omnitel.net...

> A chren znaet - yra žmogus, tiek oracle tiek db apskritai žino puikiai,
> ar jis ten kūrė - nežinau. Sistema buvo sugalvota vienoms funkcijoms,
> einant laikui apauginta naujomis, kaip kad mano dabar nagrinėjamas
> dalykas, o duombazių spėju niekas neperžiūrinėjo...

Tokiais atvejais bent ateities vizija kas veliau bus planuojama turi developeriai zinoti, kad ir nekuriama kazkas dar tuo metu bet jei tures omenyje kad kazkaip plesis geriau suprojektuos ir numatys sistema vystymui, o kai nepasakoma vizijos, nematoma bendro vaizdo, o tik sakoma konkretus darbas ka daryti tada daznai taip ir gaunasi :)