Tema: Re: SQL
Autorius: 2x50
Data: 2010-04-16 10:05:16
Seniau, kai dirbau su MS SQL labai buvau pameges toki ineto resursa, kuriame buvo kolekcionuojami ne Best Practice, o
Worst Practice. Ideja is tiesu gera, ypac jei ziniu truksta - visad gali atsidaryti sarasa ko jokiu budu daryt negalima
:)
O siaip gi visko gyvenime buna - koks nors pienburnis manageriukas pasake "reik ne per x dienu padaryt, o trigubai
greiciau". Sakai jam "per tiek dienu tik kakucio kruvele galima sulipdyti", jis "man dzin (galvoja - as noriu karjeros
laiptais greitai kilti), per x dienu, tai cia medalio nieks neduos uz tai". Tada ir gaunas sistemos tokios, kai ner
laiko pagalvoti ir normaliai suprojektuoti ar net nera laiko normalu koda parasyti.
Taip kad, nebukim tokie jau kategoriski, reik ir aplinkybes zinot, kad kazkokias isvadas daryt....
:)