Tema: Re: VB Interneto istorija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-07 11:32:43

> Bent jau tiesioginio debeto reikalai pas juos per subinę padaryti - kad tik
> nepatogiau būtų. Kituose bankuose tuose reikaluose puikiausiai be
> tarpininkų apsieinama, automatizuot gali pilnai sistemą, o SEB - ne ne
> ne...

    Pats esu SEB, UB ir SAMPO (dabar danskebankas) e-banku vartotojas, tai is siu 3 SEB'inis e-bankas man pats patogiausias, matyt neteke bandyt toki debeta nustatinet sampo kad taip sneki, net ir seb geriau tai veikia, UB aplamai persistengta galima sakyt su security, nors jis neorientuotas i fizinius asmenis tai gal ir gerai.

    Del Sampo vs SEB ebanku, tiesa nenaudojau sampo jau virs metu (gal kas pasikeite), bet seniau buvo ten aplamai sudetinga rast ko reikia, nepatogus UI, intuityviai nesuprantamas, daug kartu teke keiksnoti, po to pas juos vertybinius popierius reikedavo begiot i banka kad pirkt  ar parduot, ka seb'e laisvai galima padaryti per e-banka, tiesa i gala sampo buvo atsirade jie bet dar nejo nieko pirkti, vistiek tekdavo eiti, gal dabar geriau su tuo, dar del deklaravimo man ir seb e-bankas labiau patinka...

    P.S. Kuo man dazniau del kazkokiu menkniekiu tenka i banka vaikscioti tuo banka laikau labiau nepatogiu, va butent del to pastovaus poreikio begioti del to ano ir naudoju dabar SEB, nors cia nesenai kai kortele buvau palikes bankomate tai teko kazin kur i jeruzale trenktis ja atsiimt, kai nuo tos vietos kur bankomatas yra maziausia keki SEB bankai ir butu buve man daug arciau, tai del to likau nepatenkintas...