Tema: Re: VB Interneto istorija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-06 12:12:20
    Zinau viena buga, pats toki hobi turiu vertybiniais popieriais biskeli paprekiaut, tai kartais stebint ta vykstanciu operaciju sarasa kur akcijos eina pamatyti mygtukus kad galiu parduoti tam tikras akcijas kuriu neturiu, ta prasme taip pamatai ka kazkas kitas turi nusipirkes... tai net tuo praktiskai eina pasinaudoti savo finansiniam tikslam...

    Rasiau cia i seb kazkada apie sita bet kiek supratau jiem "po barabanu"... ten tas visas naujinimas ajaxinis ir itariu kazkur sesijos susipainioja :) nu bet bugas toks tik i nauda, jie taip isduoda ka kitas kazkoks zmogus turi kitam zmogui...