Tema: Re: Kokie Lietuvos veiksmai didintu JAV ryzta ginti Lietuva?
Autorius: Audrys
Data: 2019-04-23 13:11:08
kur ta genocida vykde? tik pagal klumpiaku susigalvotus apibrezimus. Pagal
tarptautinius jokio genocido nerasta.

"Tomas"  wrote in message news:q9mi4b$pg2$1@trimpas.omnitel.net...

Apibendrinkim:
rusai gyne - vykde genocida, zhude ir treme gyventojus, prievartavo, voge,
pleshe, naikino. Bet uzhtat neskraide NATO lektuvai.
NATO gina - nezhudo, netremia, nenaikina, nevagia, nepleshia. Bet nukrito
vienas ruskiu lektuvas i pievele.
Man kazhkaip NATO labiau patinka. O tau?