Tema: Re: Kokie Lietuvos veiksmai didintu JAV ryzta ginti Lietuva?
Autorius: gediminas
Data: 2019-04-23 11:53:59
Bet turi slapta baze miske, kurios nieks namate, kur negalioja LT
istatymai ir pazeidzia konstitucija. O tai dar baisiau uz genocida,
tremimus ir visa ka cia pavardinai. Ir per NATO mus valdo zydai, masonai
ar tai reptiloidai. Dar iki galo nesupratau kas. Bet tie vatos draugai
galetu placiau papasakot.