Tema: Re: Tauta be istorijos tera gyvuliu banda
Autorius: Klumpius
Data: 2019-03-30 20:45:00
Lietuva Siaures salimi niekada netaps. Ji, debilu deka, yra Lenkijos
siuindomas suo loti ant Rusijos

"strateginiai kadrai strateginiuose postuose", 2011 06 29 15:03
Nuo to laiko, kai Lechas Valensa ULTIMATYVIU IR AGRESYVIU BŪDU įsikišo į
Lietuvos vidaus reikalus ir 1991 m. tarptautinėje plotmėje parėmė
tiesiogiai KGB pavaldžius Vilniaus-Šalčininkų "autonomščikų organus" -
Nuo to laiko kertinių Lietuvos valstybinių institutų apraizgymas
"STRATEGINIAIS KADRAIS STRATEGINIUOSE POSTUOSE" rūksta kaip iš pypkės ir
tik dar įgyja didesnį pagreitį visus paskutiniuosius 21 metus
Jūs pažiūrėkit, kas sėdi Lietuvos Užsienio reikalų ministerijos viršūnėje
- žmonės kurie net lietuviškai kalba lenkiškomis konstrukcijomis, kurie
kiša ir propaguoja kaip atseit "Lietuvos istorinį pasididžiavimą" seniai
kvestionuotus ir paneigtus Lenkiškojo ISTORINIO ETNO-CENTRIZMO MITUS IR
KLIŠES, kurie primeta "mažesniojo brolybę" ir subordinaciją Lenkijai,
kaip neva "vienintelei Lietuvos išgelbėtojai" turinčiai teisę dikuoti
Lietuvai vien dėl to kad tai Lietuva.

Lietuva įveliama dėl Lenkijos interesų... 2012-05-20 15:15
Pirma, dėl NATO pajėgų veikimo Lietuvoje yra tariamasi su NATO, o ne su
Lenkijos gynybos ministrais.
Antra, Lenkija ne tokia jėga,kuri galėtų netgi save apsiginti, o ką jau
kalbėti apie kitų šalių gynimą.
Trečia, Lietuva gali būti puolama vien dėl to, kad bus susidėjusi su
Lenkija, t.y. Lenkijos kariuomenė turės teisę dislokuotis Lietuvoje.
Taigi, kur logika dėtis su šalimi, kuri pati savęs nepajėgi apsiginti ir
su kuria pats dėjimosi faktas silpnina Lietuvos saugumą.
Taigi, mano nuomone Juknevičienės gynybinė politika, grindžiama dėjimusi
su Lenkija, yra Lietuvai nereikalinga, be to, labai neišmintinga,
pirmiausia tuo, kad ji mažina pasitikėjimą Lietuva regione, ypač Ukrainos
ir Baltarusijos, o taip pat tampa kliūtimi tiesioginiams pasitikėjimo
ryšiams su Slovakija, Čekija ir t.t. Gi tokių Lietuvos ryšių, suartėjimo
ir pasitikėjimo kliudymas ir yra viena iš Lenkijos strateginės politikos
krypčių regione. Taigi Juknevičienės politiką vertinu, kaip Lietuvos ir
apskritai regiono pavedimą Lenkijos valiai, o tai jau yra suvereniteto
praradimo lygio dalykai.
Apskritai dėtis su Lenkija, kurios politika yra nestabili tiek
Vokietijos, tiek Rusijos atžvilgiu, kuri ir dabar yra okupavusi Lietuvos
teritorijos dalį, yra beprotybė.
Be to, tai daroma, kai akivaizdu, kad Tauta yra prieš karinio
bendradarbiavimo santykius su Lenkija.
Karaliačiaus krašto militarizavimas gali būti ta pradžia, dėl kurios
Lenkija reikalaus Lietuvos, kad ji leistų dislokuoti Lenkijai savo
ginkluotes Lietuvoje, jog taip grasintų Karaliaučiui iš visų pusių. Taip
galvoti visiškai logiška. Taigi Lietuva Juknevičienės susitarimais su
Lenkija įveliama į konfliktą, kuris būtų grynai dėl Lenkijos interesų.
Jokių Lietuvos bendrų planų su Lenkija negali būti, o jeigu jie yra, tai
apie juos privalome būti informuoti, akivaidu, kad jais einama prieš savo
Tautą, Lietuvos valstybę, todėl Lietuvos partizaninis veikimas prieš
Lenkijos kariuomenę Lietuvoje neišvengiamas. Taigi tie bendrų planų
kūrimą yra visiški neišmanėliai.

O tuo pat metu "Lenkija ragina NATO ieškoti dialogo su Rusija"
delfi.lt/news/daily/world/lenkija-ragina-nato-ieskoti-dialogo-su-rusija.d?
id=74727456

"M.Jurkynas: galiu nuraminti svajotojus  Šiaurės šalimi netapsime"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/mjurkynas-galiu-nuraminti-svajotojus-
siaures-salimi-netapsime.d?id=54774851