Tema: Re: Golden age
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-02-28 19:44:10
tai kodel , idiote, ta Sodra barabanus musa, kad dirbanciuju Lietuvoje sumazejo? Juk taip gerai, kad isvaziavo, anot taves........
„Pasakymas, kad lietuviai niekada taip gerai negyveno, yra teisingas, bet gudrus, kadangi visas pasaulis niekada taip gerai negyveno. Tiesiog yra ekonominė socialinė pažanga, išskyrus tam tikrus karų, suiručių laikotarpius. (...)

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/romas-lazutka-lietuvos-demografine-padetis-simptomas-kad-nera-viskas-gerai.d?id=80386597