Tema: Re: Lietuvos radijo laida "Akiraciai"
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-12-12 12:13:30
> gaila man taves, mastai pagal sovietines klishes ir dediesi esas kazkas
> "tokio", o esi paprasciausias sovietinio mastymo egzempliorius.
> Gyventum JAV tai taipogi galvotum, jog visi balsuojantys ne taip kaip tu
> yra komunistai ir valstybes prieshai, ten juk irgi ne vienpartine sistema,
> o tavishkis protas akivazidziai tik vienpartine ir geba suvirshkinti.

Tikiu dieva, o bet kokia religija man yra svetima. Sovietines klises yra ta
pati religija. Tik kodel ji taip skiriasi Kuboje, Rusijoje ir Kinijoje.
Kurios is isvardintu saliu klise turejai omenyje?
Taigi as tau pavardinau SKAICIUS, kurie praslydo suniasklaidoje. Ir
paminejau tuos, kurie situos SKAICIUS padare tokius kaokie jie yra. Tai kur
tame matai klises? Jeigu nesunku paaiskink LOGISKAI ir as pasistengsiu
suprasti.