Tema: Re: Konservai ir pazadai
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-23 18:12:42
O tai kolūkiuose - tai jau visa Lietuva gyveno, a ne ?
O ti visokie Kėdainiai, Raseiniai ir pan. ? Jau nebe Lietuva ?

"All Binary" <AllBinary@ktu.lt> wrote in message news:icgn8s$m7j$1@trimpas.omnitel.net...
taip, Vilniuje ar Kaune tai jo - galejai tiketis tik koperatinio,
bet kolukiuose statesi didzioji dauguma.
(medziagu kainos ir biurokratija buvo santikinai su uzdarbiu mazesnes)

"Alvidon"