Tema: Re: Kaaaaai konservai saviudiai?
Autorius: Veikejas
Data: 2010-10-06 08:33:35
apie kubiliaus atsistatydinima neshneku shy karta, bandau akreipti kaip
viskas veikia kubilo partijos viduje.
Ir jei partijos vadovas nesugeba susitvarkyt savo partijoje, tai ar jis
susitvarkys valstybes reikaluose kur dar reikia dirbti su koalicijos
parneriais a?
cia gal labiau retorinis klausimas.