Tema: Re: Apklausa beretoviems
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-23 13:15:45
Gintai, nervus pasigydei? ir grizai i foruma su savo kliedesiais? Jeigu
tektu nukepti girto burlioko lektuva tai kam atsakomybe tektu? JAV ar
Lietuvai, kuri nesugebejo sukontroliuoti JAV lektuvu?

Beje, kodel nesuregavai i mano komentara sia tema. Nesugebi suvokti rysio:
O kuom skiriasi suverinitetas nuo okupacijos. Imkime atveji, kad Lietuva
turi naikintuvu flotile ir numusa girto burlioko lektuva. Seka karas ir
okupacija? Imkim Turkijos, NATO nares problemas, kai numuse burlioku
lektuva...
Kitas atvejis kai Lietuvoje dislokuoti Vokietijos naikintuvai numusa
burlioku lektuva.