Tema: Re: John McCain - nepamat?
Autorius: RaR
Data: 2018-08-28 21:12:24
O kam jus einate į rinkimus, jeigu vis tiek bus išrinktas tas, kas ir
yra valdžioje? Ir niekada kitaip nebuvo, kiek ten pas jus buvo tų
rinkimų. O narodas jūsų toks, kad kiekvienas banditėlis gali užgrobti
valdžią, ir jūs jam ne tik besąlygiškai paklūstate, bet ir garbinate
kaip dievą. Tik pačioje pradžioje narodas teisingai pasielgė - suprato,
kad nemoka savęs valdyti, tai pasiprašė, kad vikingai valdytų (Karamzino
Rusijos istorija). Vėliau gi tą reikalą perėmė visokie perėjūnai, beje,
irgi dažniausiai kitų tautų atstovai.