Tema: Re: John McCain - nepamat?
Autorius: RaR
Data: 2018-08-27 21:56:46
Taip, už niekieno dinastiją galvos nedėjau ir nedėsiu, turiu savo
vertybes ir už jas kovojau ir kovosiu, jeigu reiks. Ir pokariu lietuviai
nei už Smetoną, nei už kažkokį kitą vadą kovojo. Skirtingai, nei dauguma
rusų: "za lenina", "za stalina", "za putina" ir za bet kurį kitą
vierchą, užgrobusį valdžią. Šiandien ukrainietis draugas, rytoj vierchas
pasakys, kad jis priešas, tai rytoj kovos prieš jį su didžiausiu
įniršiu. Poryt gal tuo priešu taps baltarusis, jeigu ten vierchui
valdžia nepatiks ar dar kas nors.