Tema: Re: John McCain - nepamat?
Autorius: RaR
Data: 2018-08-27 13:37:17
Taigi jau rašiau, kad man tai nesvarbu - man tai absoliučiai netrukdo.
Po kalėjimus nevaikštau ir kalinių neskaičiuoju - čia tavo hobis. Va
polonis ir novičiokai pritaškyti viešose - tai mane jaudina. Jeigu
gyvenčiau Rusijoje, netgi labai jaudintų tikimybė, kad bemiegant
išlėksiu į orą vien dėl to, kad naujasis lyderis nori pradėti mažą
pergalingą karą idant pakeltų savo populiarumą.