Tema: Re: klumpiams nepatiks ....
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-15 22:01:28
Malonu, kad daviau pasidziaugti...
Didesnei daliai Lietuvos reiketu pradeti nuo profkes. Okupacijos gi
laikais texnikumas atitinka siandien kolegija. Po technikumo gavau
paskyrima i Vilniau rajono statybas ir dirbau darbu vykdytoju.
Skaitant vystosi smegenu suvokimo stritis. Jeigu si sritis neissivysciusi
tai zmogus viso teksto iveikti negali. Smegenys tokie