Tema: Re: klumpiams nepatiks ....
Autorius: Audrys
Data: 2018-07-15 21:51:17
"po 8 klasiu nuejau mokytis i technikuma/kolegija, nes  susigundziau 30
rubliu stipendija"

:D nuostabiai charakterizuoja :D
30 rubliu
profke = labai nedaug protelio
o toliau tingiu senbezdos kliedesius skaityt (nemanau, kad ka prarandu)

"Gintas"  wrote in message news:pig3ui$ga9$1@trimpas.omnitel.net...

Na, bet ruse zmona pagerino situacija? Zmona taip sakant, prie chebros?
Uztare savo vyra pries okupantus :)