Tema: Re: Trump has long called on other NATO members to spend at least 2% of their gross domestic product on defense,
Autorius: Audrys
Data: 2018-07-11 21:48:23
kauline galva, pezi kaip susitrenktes smegenis, bet gi tu ju negali kaulinej
galvoj turet?

"Bone Daddy"  wrote in message news:pi5h4p$aan$5@trimpas.omnitel.net...

127 straipsnis. Valstybės simbolių išniekinimas

Tas, kas viešai nuplėšė, sudraskė, sulaužė, sunaikino, subjaurojo ar
kitaip išniekino Lietuvos valstybės vėliavą ar herbą arba viešai
pasityčiojo iš Lietuvos valstybės himno,

baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės
atėmimu iki dvejų metų.