Tema: Re: Trump has long called on other NATO members to spend at least2%oftheirgrossdomesticproductondefense,
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-11 21:08:43
Na Rusija ne 2%, bet 6% BVP skiria. Todel rusijoje minimalus atlyginimas
5 kartus mazesnis, negu Lietuvoje. Jeigu amerikonu nebutu tai tu nors ir
cypdamas tuos 6% mokeum.

Okupacijos laikais riebios kiaulienos kilogramas kainavo 2,3 rublio ir uz
minimalu 60 rubliu atlyginima galejai nusipirkti 25 kg. Siandien tu
tokios mesos galetum uz minimalu atlyginima nusipirkti daugiau kaip 175
kilogramus.
Idomumo delei palyginkime ka turetum likes Rusijos sudetyje

"Rusams - geros naujienos iš valdžios"
delfi.lt/verslas/verslas/rusams-geros-naujienos-is-valdzios.d?id=69863028
nuo 2016 metų sausio 1 dienos minimalusis atlygis sieks 6 tūkst. 204
rublius per mėnesį.
-
Pagal sausio 1 dienos kursa ne 70 euru nesiekia. Pensijos dar mazesnes.

aTa 2016-11-16 21:21 IP: 46.249.171.24
neseniai iš Rusijos pas mano gerus draugus buvo atvažiavusi giminaitė su
visa šeimyna, ištekėjusi už ruso, gyvena Jaroslavlyje. Kartu sėdėjom, ne
vieną čierką išgėrėm. Tai va ką jie papasakojo: kainos Rusijoj lyginant
su mūsų - kosminės, išvažiavo prisikrovę pilną mašiną maisto produktų
kiek tik tilpo, jautienos ar veršienos nusipirkt negausi niekur, už
jokius pinigus, pramoninės prekės, kaip ne keista - kinietiškos, bet
pabrango kelis kartus, daugiausiai dėl nuvertėjusio rublio verslininkai
pasinaudojo situacija. Normaliai maitintis, t.y. bent 3-4 kartus per
savaitę valgyti mėsos, šviežių vaisių ir daržovių gali sau leisti tik
turtingieji. Nors tos giminaitės šeima save ir priskiria prie "didesnes
pajams gaunančių", jie sako, kad to sau leisti negali. Va tokia vat to
tavo suš... ruskyno realybė.

paaiskink prasau del kokiu priezasciu tu uz minimalu atlyginima gali
nusipirkti daugiau kaip 7 kartus mesos, negu rusas Rusijoje? As gi manau,
kad tu nesi vertas daugiau, negu rusas Rusijoije ir mane stebina tai, kad
tu nesi dekingas Landsbergiui uz tai ka NEPELNYTAI turi. O tai testis
ilgai negali. Ateis laikas ir gausi pagal nuopelnus.

"Į Rusiją grįžta maisto kortelės"
delfi.lt/verslas/verslas/i-rusija-grizta-maisto-korteles.d?id=70331956

Lietuvos veidas 2016-12-24 14:08 IP: 46.36.71.100
Nepykstu as ant tu troliu :D Jie jug ne is pikto, o is pavydo trolina...
Ale pas juos (rusyne) ekonomika jug auga, algos kyla..., 1/5 viso
Jekaterinburgo - buv. Sverdlovskas (280 tukst.) gyventoju infekuoti ZIV,
laka unitazu valymo priemones..., nes neuzdirba, net ant preziku ir
normalios synapses... Idomu tik viena, kaip jie valgydami
"kapitalistines" desras ir surius neuzspringsta????

per NTV rodė šeštadienį 2013-03-17 11:49
apie rusų žvaigždžių pensininkų gyvenimą. Superžvaigždės Udovičenko
pensija 7200 rub., todėl ji priversta dirbti iki senatvės, kitaip
nepragyventų. Muravjova ("Maskva netiki ašaromis") su ašaromis akyse
pasakojo priversta organizuoti susitikimus su gerbėjais. O dar vienas
senukas po 2 insultų, garsus aktorius, dienai maistui gali skirti pusę
batono ir "lomtik" sūrio... O jų butuose kaip kuklu... Švelniai tariant.
Tai susimąsčiau: jei garsenybės taip laikosi, tai kaip tada eiliniai
žmonės pensininkai gyvena? Neveltui "Naša Raša' sukūrė naujus personažus
Rusijos pensininkus...
-
Atkreipkite demesi, kad tai buvo pries sankciju ivedima

"Baltarusijos prekybos centre įspūdį paliko ne tik kainos"
delfi.lt/multimedija/kainu-medziokle/baltarusijos-prekybos-centre-ispudi-
paliko-ne-tik-kainos.d?id=75928805
vidutinis baltarusių atlyginimas siekia vos 820 rublių (356 eurus)

"Kainos Minsko turguje: kas pigiau nei Lietuvoje?"
delfi.lt/verslas/mano-eurai/kainos-minsko-turguje-kas-pigiau-nei-
lietuvoje.d?id=74135340
„Balstat“ duomenimis vidutinė statistinė baltarusių šeima per mėnesį
disponavo 473,08 euro. Minimalios pensijos dydis 83,07 euro.
Komunaliniams mokesčiams... dviejų kambarių  60-70 eurų per mėnesį.
Mokytojas su priedais gauna apie 150 eurų.
Virta dešra  1,47-2,26 euro
Daktariška dešra 4,41 euro
Kiauliena (mentė)  nuo 3,44 euro
Šonkauliai  nuo 3,69 euro už kilogramą
Višta  nuo 5,9 euro
Lašiniai  nuo 6,88 euro
Sūris  4,82-6,93 euro
Kiaušiniai  0,74-1,13 euro

alik alikovic 2017-03-25 11:08 IP: 78.58.84.210
minimalke 100e, o butu ir auto kainos dvigubai didesnis, o maistao kainos
lb panasios