Tema: Re: Trump has long called on other NATO members to spend at least 2%oftheirgrossdomesticproductondefense,
Autorius: Bone Daddy
Data: 2018-07-11 21:08:10
120 straipsnis. Kolaboravimas

Lietuvos Respublikos pilietis, okupacijos ar aneksijos sąlygomis padėjęs
neteisėtos valdžios struktūroms įtvirtinti okupaciją ar aneksiją,
slopinti Lietuvos gyventojų pasipriešinimą arba kitaip talkinęs
neteisėtai valdžiai veikti prieš Lietuvos Respubliką,

baudžiamas laisvės atėmimu iki penkerių metų.