Tema: Re: Jau tremia
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-06-18 19:08:39
> nieko cia nuostabaus. Paziurejau pora live'u per "savas kampas"
> feisbuke, tai ten istisai jaunimas klausosi rusko muzono, niuniuoja
> ruska muzona, moka skaityti ruskai.
>
> kitas prikolas - buvau berlyne, aisku nuejau paziureti kario paminklo.
> Buvo viena seima su vaikais, uzlipo ant t34, snekejo LITOVSKAI !!!!!
>
> isvada - lietuviai yra rusai.

Sitos isvados padarytos ir irodytos seniai.

ss 2013-10-28 20:30
Bet matyt niekas nesiginčys, kad slaviškai "аз есмь царь" skamba
itartinai panašiai kaip "aš esu caras". Ir tai, kad kažkada tos kalbos
buvo vienodos yra pakankamai įrodymų. Tuo, kad slavų kalbos kilo iš baltų
tarmių neabejoja net rusų kalbos tyrinėtojai, tai mums nederėtų tuo
abejot :)
Isties, kad slavai kilo is baltu irodyta ir tai ne siu dienų mada. Tie
moksliniai darbai atlikti 1958 metais, tik sovietmeciu tai nebuvo
garsinama, o dabar tai islindo. Jei manot kad 1958 metais atlikti darbai
yra siu dienu mada kuria palaiko dauguma tai sorry :) Tai kad slavai yra
kile is baltu jau senu seniausiai irodyta tik kesituoliai dar gali ieskot
kitu slavu kilmes variantu. Tik rusai vieninteliai matyt ir nezino savo
saknu kiti slavai del to net neabejoja ir nebekelia klausimu.
-
Pokaryje Stalinas pareikalavo isleisti daugiatome rusisku pavardziu
kilmes enciklopedija. Kai paaiskejo, kad puse pavardziu yra lietuviskos
kilmes, rusai tokios enciklopedijos neturi iki siol.