Tema: Re: Jau "ruskis" tremia klumpius ......
Autorius: Audrys
Data: 2018-06-17 23:53:32
vyniok istorija atgal daug toliau - ji ne su tavim prasideda.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:pg6hek$n65$1@trimpas.omnitel.net...

> kazkaip grupse norma buvo laikomi "burliokai", "kacapai", "skeltanagiai"
> ir pan ...... O va "klumpiai" ziuriu sujaudino pdirijotukus, iskaitant
> ir pseudoliberala petka (uzblokino :D:D )

Visuose mano postuose nerasi nei skeltanagio, nei kacapo. Nerasi nei
burlioko, isskyrus reakcija i Audryso parasymus. Parasiau desimtis
mandagiu komentaru i Audryso klumpius. Zmogelis prisiprase, kad butu
vadinamas burlioku. As mintinai zinau buvusio okupanto primityvia
demagogija todel turiu atsakymus. Audrysui burliokai tera tik pati
prazia. Toliau butu grieztesni issipeiskimai, kuriuos issauktu Audrysas.

Nelabs. ar as tave izeidinejau. Audrysas mane izeidinejo rusu vardu.
Provokavo. Man tai nera problema atsakyti i pusprocio kliedesius taip,
kad kiti skaitantys taip pat Audrysa priimtu kaip pusproti. Bet kodel.
nelabs, pretenzijos man? Aiskinkis su Audrysu ir is manes nesulauksi
jokiu burlioku daugiau. Sakykim as, kaip rusas rusui, Audrysa pavadinau
burlioku. Pagaliau negali is lietuviu reikaluti po tiek okupacijos metu
pagarbos Audrysui. Nepriklausomybes metais Audrysai vistiek dideli kieki
purvo pila. Ir as nezadu ta toleruoti ant saves.

Nelabs, turiu tau pridurti, kad Audrysas nera rusas. Jis save laiko
lenku. Nepazistu ruso, kuris taip kalbetu. Nepazistu lenko, kuris kalbetu
ne taip.