Tema: Re: Jau "ruskis" tremia klumpius ......
Autorius: gediminas
Data: 2018-06-18 09:32:34
On 6/18/2018 8:24 AM, Vitas wrote:
> Nesupratau tavo šito parašymo. Čia, kad 2000 žmonių nuvažiavo rungtynių
> pažiūrėti yra daug/mažai/blogai/gerai? Bet kokiu atveju, galėtum ir tu
> ten nuvažiuoti. Gal patiks ir negrįši, gyvensi be Landzergio ar
> Grybauskaitės šmėklos.

Jis negali, loti cia yra jo darbas. Nes bent jau as tai neturiu
paaiskinimo kodel jis ir i ji panasus sunys ir toliau sedi sioje salyje.
Gal turi kazkokia vilti ar kaip? Jeigu taip, tai kazin kokia? Nejaugi
vis gi tiki, kad reikalai kazkada pageres, o gal kad prie rusijos busim
prijungti? Misle.

Kai neemigruoja kokie nors neuzmusami patriotai tai dar suprantu, tiems
tai nors plaktuku per galva dauzyk, toliau laizo landsbergiui ir
dziaugiasi gyvenimu. Bet norisi suzinoti ir lojanciu suneku
pasiaiskinima, tik aisku pageidautina, kad butu pakankamai itikinamas.
Gal pvz koks nors elementarus invalidumas stabdo, o mes cia kad sukame
galvas... Toks paaiskinimas bent jau man atrodytu realus, plius ji
patvirtintu ir faktas, kad ju cia nera daug, lygiai kaip ir invalidu
procentas matomas kur nors viesumoje, ne kazkokiuose interneto
forumuose. Realus toks variantas?