Tema: Re: Projebali 10 let
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-06-13 22:02:58
Vel Makauskas? Cia tas, kuris, klausiamas apie zuvusius, nukreipia sneka i prarastus ir atsiradusius? :)

a) Europos Žmogaus Teisių Teismas (EŽTT) ketvirtadienį paskelbė, kad Lietuvoje 2005-2006 metais veikė slaptas JAV Centrinės žvalgybos valdybos (CŽV) kalėjimas įtariamiesiems terorizmu laikyti, ir taip Lietuva pažeidė Europos žmogaus teisių konvencijos nuostatas, draudžiančias kankinimą, garantuojančias teises į laisvę, privataus gyvenimo apsaugą, veiksmingą teisinę gynybą. (https://www.vz.lt/verslo-aplinka/2018/05/31/europos-zmogaus-teisiu-teismas-lietuvoje-veike-slaptas-czv-kalejimas)

b) Prezidentas Valdas Adamkus tvirtina - Lietuvoje jokių CŽV kalėjimų nebuvo. Pasak buvusio šalies vadovo, pakeisti nuomonę jį priverstų nebent aiškūs ir tvirti įrodymai. (https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos-diena/2014/12/10/news/valdas-adamkus-lietuvoje-jokiu-czv-kalejimu-nebuvo-183826/)

c) Vakariečiams sunku patikėti, kad tokie aukšti žmonės gali taip meluoti... (Vidas Makauskas)