Tema: Re: Padekit kas galit Audrysui
Autorius: svyt
Data: 2018-05-03 03:18:41
Nu as uz lietuvos sarasa balsavau, ir ne todel kad labai noreciau
 tik juos matyt seime, bet todel kad noriu matut kuo ivairesni
 seima, todel yprastai balsuoju iz nisines partijas, kurios
 dazniausiai 5 proc neiveikia.
Tai kas as tada toks?

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/