Tema: Re: Padekit kas galit Audrysui
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-04-29 20:07:53
On Sun, 29 Apr 2018 11:49:16 +0000, nelabs wrote:

> "klumpiu" arba mesluociu, vyzociu, plugo rankena vadinamas labai ribotos
> pasauleziuros zmogus. gali ir mieste gyventi. pvz. po 25 metu prapisto
> valdymo is inercijos balsuoti uz konservatorius.
> kuo cia deti olandiski arba prancuzishki "sabot" ?
> tu nevykelis ir tavo pasmaikstavimai nevyke. tikiuosi neturi vaiku.

Konservatoriai yra skirtingi. Nuo Vytauto Landsbergio iki Kubiliaus butu
kaip nuo socialdemokratu iki liberalu toks skirtumas. Tikiuosi suvoke?

Jeigu lyginsime Lietuvos valdyma su Estijos tai prapista. Jeigu lyginsim
Lietuvos ir Rusijos valdyma tai Rusija prapiso 100 kartu labiau. O koks
buvo pasirinkimas? Likti Rusijoje arba patiems kapstytis. Na ir kapstomes
su tuo ka turime. Dabar mums primygtinai siulo tapti Lenkijos
protektoratu su tomasevskininku kardinolu. Ar dar pasirinkijmas yra?

Jeigu tai mano papokstavimas tai... pamate dievas kaip nyuskriaude
bezdzione ir nusprende istaisyti klaida:
- duosiu tau prota arba grozi. Rinkis pati.
Taip bezdzione iki siol renkasi

Tai as ir uzklausiau Audryso ka jis issirinko.

O kokia tavo butu pasirinkimo nuomone?