Tema: Re: Padekit kas galit Audrysui
Autorius: Audrys
Data: 2018-05-01 12:34:52
"auku buvo mazai. Reiketu kokiu 10,000.... Beje, as savo galvos neguldyciau.
"

klasikinis klumpiu patrijotizmas :D klumpes tik zydus moka saudyt :D

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:pc7toc$s1f$4@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 30 Apr 2018 19:30:48 +0000, osa@work wrote:

> nepriklausomybe butu atejusi vienareiksmiskai ir be Lianzbergo, ir be
> auku, bet tada Lianzbergas butu istorijos siukslyne ir be pinigu.

O as manau, kad auku buvo mazai. Reiketu kokiu 10,000. Kaip Ukrainoje.
Tuomet kitaip vertintum Lietuva. Beje, as savo galvos neguldyciau.

Jeigu yra istorijos siukslynas tai kas jame ismesti?

"N. Oželytė: dalį žmonių V. Landsbergio nešama šviesa dirgina"
delfi.lt/news/daily/lithuania/n-ozelyte-dali-zmoniu-v-landsbergio-nesama-
sviesa-dirgina.d?id=76094153
„Profesoriau, aš jums nieko, nieko nelinkiu. Nieko nelinkiu, nes visko
duota tiek daug, kad semiam ir semiam: vieni žavisi, kiti piktinasi,
treti myli, kiti neapkenčia, ir dar vis negana. Vis pasakote kažką
naujo“,  sako N. Oželytė.
„Tu negali reikalauti, kad žmonės iš karto suprastų, kad tai jiems
gydomoji šviesa, negali reikalauti, bet iš to, kaip į jį reaguoja
jaunimas  vau, V. Landsbergis jaunimui absoliutus autoritetas, aš tą
mačiau iš to, kaip jauni žmonės klauso“,  dėstė N. Oželytė.
N. Oželytė priminė, kad V. Landsbergis parašė 138 knygas ir iki šiol
tebegeneruoja naujas idėjas. Jos nuomone, profesorius sau leidžia būti
toks, koks yra, o toks žmogus gali būti tik tada kai jo kambaryje nėra
šiukšlių. „Tai didelė dvasinė prabanga“,  sakė pašnekovė.

Ka Landsbergis valdo? Lietuva? Jis net konservatoriu nevaldo.

"V. Landsbergiui bus įteiktas aukščiausias Prancūzijos valstybinis
apdovanojimas"
delfi.lt/news/daily/lithuania/v-landsbergiui-bus-iteiktas-auksciausias-
prancuzijos-valstybinis-apdovanojimas.d?id=72902072
Garbės Legiono ordino apdovanojimus 1802 metais įsteigė imperatorius
Napoleonas...  už ypatingus nuopelnus tarnaujant Laisvei ir Europai, anot
Prancūzijos prezidento Francois Hollande, Lietuva Europai buvo sugrąžinta
V.Landsbergio dėka.
V. Landsbergis yra pelnęs dešimtis kitų šalių apdovanojimų ir premijų.

"Vytauto Landsbergio fondui  20 metų"
bernardinai.lt/straipsnis/2011-10-30-vytauto-landsbergio-fondui-20-
metu/71362
įkurtas 1991-aisiais. Jo pagrindu tapo Norvegų tautos taikos premija,
kuriai lėšas po sausio 13-tosios įvykių suaukojo Norvegijos žmonės ir ją
paskyrė Vytautui Landsbergiui. Tai buvo kaip alternatyva Nobelio taikos
premijai, kurią tais metais gavo buvęs Sovietų Sąjungos lyderis Michailas
Gorbačiovas.
Bendradarbiaujant su stambiausiomis medicinos įstaigomis, nupirkta
moderniausia aparatūra ankstyvajam kurtumui atpažinti, ortopedinėms ir
plastinėms veido operacijoms, širdies, regos, kitų vystymosi sutrikimų
turintiems vaikams.
-
Jau 2016 metai, o apie fonda niekas nieko negirdejo.
Landsbergis iki 2013 metu is uz tvarteli gautu pajamu pareme:
Medicinai (fondas.landsbergis.lt/lt/pages/parama) 1,000,000
Svietimui (fondas.landsbergis.lt/pages/kita_parama_1999_2003) 650,000
Menas (fondas.landsbergis.lt/lt/pages/parama_menininkams) 500,000

tobulybė Spalio 31 d., 2011 14:48
Šiaip jau aš straipsnį dėčiau į rubriką"Elitas".Kodėl apie juos nieko
nerašo?Negali,nes mūsų žiniasklaida viena korumpuočiausių
pasaulyje,lyderiai taip sakant.Laikraštukų ir TV kanalų savininkas vienas
ir tas pats juridinis asmuo,o va ponaiG.ir V.LANDSBERGIAI amžini jų
priešai.To juridinio asmens pastangomis 1993 metai pas mus buvo anksčiau
nei 1990 m.Kovo-11 diena,to juridinio asmens pastangomis Adamkienės
fondas vadinamas labdaros pradininku,nors įkurtas žymiai vėliau.Na ir kas
kad netiesa,bet jeigu šeimininkas liepia?
-
O kur tuomet deti Brazauska?

"A.Brazausko labdaros fondas neveikia"
delfi.lt/news/daily/lithuania/abrazausko-labdaros-fondas-neveikia.d?
id=7942281
kai A.Brazauskas buvo tik pensininkas, į jo fondą nemažai lėšų pervesdavo
tiek privatūs verslininkai, tiek Vyriausybė.
Fondo valdytoja sakė, kad organizacija galėtų priimti verslininkų aukas.
„Bet kad nelabai kas siūlo”,  apgailestavo ji.
fondas kažkokiu mistiniu būdu atgyja tada, kai reikia sutvarkyti kai
kuriuos A.Brazausko reikalus.
-
Panasu, kad fondas buvo ikurtas otkatu perpumpavimui.