Tema: Re: nato santarvininkai
Autorius: nelabs
Data: 2018-05-01 18:20:06
grybauskaites gerbejai irgi rinktu ja iki amziaus pabaigos, nes "geriau
juk nera". tik istatymai neleidzia, ir nauseda jau isrinktas slaptu
susitarimu, beliko tik iskiepyti.
o ka kitos salys ? tegu sau turi diktatorius, rezimus, ar as jiems esu
patarejas, kaip savyje tvarkytis, neperzengiant sienu ribu, kas negalioja
isrinktiesiems, JAV, Izraeliui, kuris apskritai sienu savo nepripazista,
kiek uzgrobsiu, tiek ir turesiu, LDK dare ta pati.
Sazinemis politikoje remtis ? Chimera.

KandysRomka <kandysromka@neturiuemeilo.com> ra?e