Tema: Re: nato santarvininkai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-05-01 15:47:11
On Tue, 01 May 2018 12:07:24 +0000, nelabs wrote:

> jeigu saziningai, kol nebuvom NATO, ir Kaliningradas nebuvo aptekes
> ginklais, ir studentu i armija neeme, ir privalomo shaukimo nebuta.
> o siekis atsiprashant "ispisti" Rusija, kam atsikrate svetimu itaku ir
> Jelcino bordelio su oligarchatais - turbut cia ir yra proceso pradziai,
> kai militaristine psichoze Lietuvoje apogejaus stadijoje, ir mandagus
> Karbauskio pastebejimas, kad armijai jau atlauzta pakankamai, laikas
> butu paziureti ir i kitas saugumo srtisi, kad gynejai turetu ka ginti,
> susilauke  standartiniu itarinejimu "palaiko rusus". taip ir gyvenam
> [...]
Jeigu neisvengiama buti okupuotiems tai geriau tegu mus okupuoja Rusija,
o ne Lenkija. Lenkijoje mus niekas zmonemis nelaiko.
Jeigu mes NATO nariai tai vykdyti isipareigojimus privalome NATO salims,
o ne tam, kad finansuoti Lenkijos gynyba. Kas prievarta mus ikiso i NATO?
Landsbergis. Tuo metu buvo tokia rinkeju valia. Paskui iki pat siandien
Lietuva vykdo AMB'aline politika. Tame tarpe ir Kubilius nuo AMB sioje
srityje niekuom nesiskiria, isskyrus tuom, kad vezasi Varsuvos saule. O
kokiu tikslu? Kubilius toks pat Audrys tik priesingoje puseje.

Sutarti pasiraseme, kad 2% BVP per metus. Kieno deka prisidirbome skolu?
Tu galvoji, kad as patenkintas, kad anksciau valde pridurkai pridare
skolu, kurioms atejo laikas grAZINTI.Labai apmaudu. Bet tai skola, kuria
padengti mes isipareigojom sutartimis.

"G. Jeglinskas. Ar vis dar reikia didinti krašto apsaugos biudžetą?"
delfi.lt/news/ringas/politics/g-jeglinskas-ar-vis-dar-reikia-didinti-
krasto-apsaugos-biudzeta.d?id=75519159
Grafikas viršuje labai aiškiai parodo, kiek eurų Lietuva „sutaupė“
nevykdydama NATO gynybos asignavimų įsipareigojimo. Duobės „gylis“  apie
4 mlrd. eurų, kurių mes neinvestavome į šalies gynybą. Tai reiškia, jog
ilgą laiką krašto apsauga tik vegetavo: nieko nestatėme, neatnaujinome
ginkluotės, nekaupėme atsargų, neinvestavome į žmones. Todėl turime
situaciją, kokią turime  trapi infrastruktūra, neadekvati ginkluotė,
senos technologijos...  tai, ką buvo apleidę ir ignoravome, dabar turime
atkurti ir sukurti.
-
Skola ivardinta. 4 milijardai. Ir skolas grazinti privaloma, nes tuo
pasirupins antstoliai is Rusijos arba Lenkijos.

"Didžiausias pavojus Lietuvai  Lenkija"
Ozolas: Mano galva, Europos Sąjunga iš esmės buvo kuriama tam, kad būtų
galima taikiu būdu perdalinti sienas po Helsinkio susitarimų, kurie
reiškė, kad sienas galima būtų keisti tik konflikto būdu. ES yra sukūrusi
tokius teisės kanonus, kurie puikiausiai leidžia perdalinti sienas
„kosovizuojant“ bet kurią teritoriją. Visi nugalėtojai  Čerčilis,
Ruzveltas, Stalinas  sienas vedė taip, kad jos perkirstų tautas, kad būtų
sukurtos įtampos zonos. O kadangi Amerikai niekada nebus priimtinas nei
Prancūzijos, nei Vokietijos dominavimas Europoje, jai reikia turėti kokią
nors fiziškai galingą jėgą. Tai  Lenkija. R. Sikorskis ir žaidžia būsimu
sienų perdalijimu.
-
Ozolui protas nusvito po to kai tomasevskininkas is neapykantos papjove
jo sunu.

"Įvykiai, sukrėtę Lietuvą“. O jei lietuvis būtų iššaudęs lenkų kaimą ?"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/ivykiai-sukrete-lietuva-o-jei-lietuvis-
butu-issaudes-lenku-kaima-.d?id=47070021

"Lenkijos ir Ukrainos ministrai aptarė karinio bendradarbiavimo galimybes
ir bendros su Lietuva brigados kūrimą"
3w delfi.lt/news/daily/world/lenkijos-ir-ukrainos-ministrai-aptare-
karinio-bendradarbiavimo-galimybes-ir-bendros-su-lietuva-brigados-
kurima.d?id=60182107#
2012 pradžioje planuota, kad apie 4,5 tūkst karių turinti brigada
sudaryta iš Lietuvos, Lenkijos ir Ukrainos karių bus sukomplektuota 2013
metais. Liubline bus įkurtas brigados štabas ir apsaugos batalionas.
2009 m. lapkritį pradėto projekto LITPOLUKRBRIG partneriai yra sutarę
lygiomis pajėgų dalimis prisidėti formuojant brigadą.
-
Lietuva imasi finansuoti Lenkijos kariuomene ! kurdama busimojo
zeligovskio armija.

Turkai ir Graikai yra NATO nariai. Kaip ir Lenkija ir Lietuva. Ives
Lenkija antra karta zeligovskine kariuomene, kuria mes patys sukureme, ir
niekas is NATO net nepyptels, Visi milijardai, investuojami i Vilniu,
atiteks Lenkijai, o tu pirsta ciulpsi. Apginti nuo Lenkijos pajegi tik
Rusija. Kuo Rusija bus stipresne tuom as busiu ramesnis. Bet uz savo
kvailuma teks susimoketi tuomet Rusijai. Durniu ir baznycioje musa. Bet
tai bus mazesne kaina, negu SIANDIEN mokam Lenkijai.