Tema: Re: nato santarvininkai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-05-01 15:33:01
On Tue, 01 May 2018 12:07:24 +0000, nelabs wrote:

> jeigu saziningai, kol nebuvom NATO, ir Kaliningradas nebuvo aptekes
> ginklais, ir studentu i armija neeme, ir privalomo shaukimo nebuta.
> o siekis atsiprashant "ispisti" Rusija, kam atsikrate svetimu itaku ir
> Jelcino bordelio su oligarchatais - turbut cia ir yra proceso pradziai,
> kai militaristine psichoze Lietuvoje apogejaus stadijoje, ir mandagus
> Karbauskio pastebejimas, kad armijai jau atlauzta pakankamai, laikas
> butu paziureti ir i kitas saugumo srtisi, kad gynejai turetu ka ginti,
> susilauke  standartiniu itarinejimu "palaiko rusus". taip ir gyvenam
> [...]
Nebuk kaip Audrys. Del Lietuvos Kaliningrado Rusija nemilitarizuotu.
Sitiek suvokti turetum. O va del psichozes Lietuvoje yra kitos
priezastys. Bandyk susivokti.

"M.Jurkynas: galiu nuraminti svajotojus  Šiaurės šalimi netapsime"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/mjurkynas-galiu-nuraminti-svajotojus-
siaures-salimi-netapsime.d?id=54774851

Lietuva įveliama dėl Lenkijos interesų... 2012-05-20 15:15
Pirma, dėl NATO pajėgų veikimo Lietuvoje yra tariamasi su NATO, o ne su
Lenkijos gynybos ministrais.
Antra, Lenkija ne tokia jėga,kuri galėtų netgi save apsiginti, o ką jau
kalbėti apie kitų šalių gynimą.
Trečia, Lietuva gali būti puolama vien dėl to, kad bus susidėjusi su
Lenkija, t.y. Lenkijos kariuomenė turės teisę dislokuotis Lietuvoje.
Taigi, kur logika dėtis su šalimi, kuri pati savęs nepajėgi apsiginti ir
su kuria pats dėjimosi faktas silpnina Lietuvos saugumą.
Taigi, mano nuomone Juknevičienės gynybinė politika, grindžiama dėjimusi
su Lenkija, yra Lietuvai nereikalinga, be to, labai neišmintinga,
pirmiausia tuo, kad ji mažina pasitikėjimą Lietuva regione, ypač Ukrainos
ir Baltarusijos, o taip pat tampa kliūtimi tiesioginiams pasitikėjimo
ryšiams su Slovakija, Čekija ir t.t. Gi tokių Lietuvos ryšių, suartėjimo
ir pasitikėjimo kliudymas ir yra viena iš Lenkijos strateginės politikos
krypčių regione. Taigi Juknevičienės politiką vertinu, kaip Lietuvos ir
apskritai regiono pavedimą Lenkijos valiai, o tai jau yra suvereniteto
praradimo lygio dalykai.
Apskritai dėtis su Lenkija, kurios politika yra nestabili tiek
Vokietijos, tiek Rusijos atžvilgiu, kuri ir dabar yra okupavusi Lietuvos
teritorijos dalį, yra beprotybė.
Be to, tai daroma, kai akivaizdu, kad Tauta yra prieš karinio
bendradarbiavimo santykius su Lenkija.
Karaliačiaus krašto militarizavimas gali būti ta pradžia, dėl kurios
Lenkija reikalaus Lietuvos, kad ji leistų dislokuoti Lenkijai savo
ginkluotes Lietuvoje, jog taip grasintų Karaliaučiui iš visų pusių. Taip
galvoti visiškai logiška. Taigi Lietuva Juknevičienės susitarimais su
Lenkija įveliama į konfliktą, kuris būtų grynai dėl Lenkijos interesų.
Jokių Lietuvos bendrų planų su Lenkija negali būti, o jeigu jie yra, tai
apie juos privalome būti informuoti, akivaidu, kad jais einama prieš savo
Tautą, Lietuvos valstybę, todėl Lietuvos partizaninis veikimas prieš
Lenkijos kariuomenę Lietuvoje neišvengiamas. Taigi tie bendrų planų
kūrimą yra visiški neišmanėliai.
-
Yra konkretus pareigunai. Kodel prokuratura nekelia baudziamosios
atsakomybes klausimo?

O tuo pat metu "Lenkija ragina NATO ieškoti dialogo su Rusija"
delfi.lt/news/daily/world/lenkija-ragina-nato-ieskoti-dialogo-su-rusija.d?
id=74727456

Lenkija turi savo suni, kuris loja ant Rusijos, o pati iesko santykiu su
Rusija. Turint sunis tai daryti labai paranku. O kieno pastangomis
Lietuva tapo sunio vietoje? Tavo.

"Varšuvoje  slaptas S.Skvernelio ir J.Kaczynskio susitikimas"
delfi.lt/news/daily/lithuania/varsuvoje-slaptas-sskvernelio-ir-
jkaczynskio-susitikimas.d?id=75666373
įteisinti originalią pavardžių rašybą pagal lenkų kalbos taisykles asmens
dokumentuose.
-
ir Lenkijos pilietybe

"V. Pranckietis: dėl koalicijos būtų deramasi tik su LLRA-KŠS frakcija, ne
V. Tomaševskiu"
delfi.lt/news/daily/lithuania/v-pranckietis-del-koalicijos-butu-deramasi-
tik-su-llra-kss-frakcija-ne-v-tomasevskiu.d?id=76152637
-
Dar vienas uzpakali tepa vazelinu

Siandien Lietuva man primena durniu ligonine, kurioje pacientams leista
rinkti sau gydytojus is savo paciu tarpo.

"pirmos nakties teisė nekaltybė, atiduota ponui"
Skirtingų socialinių grupių ir klasių žmones skyrė gili bedugnė.
Valstiečiai į didikus žiūrėjo su didele pagarba ir keliaklupsčiavo prieš
juos. Todėl ir jaunikiui garbės reikalas buvo savo jaunamarte pasidalinti
su kilmingo kraujo turinčiu didiku. Jam sukeltų kur kas didesnę baimę,
jeigu grafas imtų ir atsisakytų šios savo teisės. Tai užtrauktų didžiulę
gėdą tiek jaunam vyrui, tiek ir jo žmonai.
-
Gal ir Svernelis Varsuvoje prase Kacinskio, kad pamyletu jo zmona. Tuomet
Skvernelio (zmonos) palikuonys turetu lenkisko kraujo kuriamoje misrunu
autonomijoje.